۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
1403/02/07 /Dorsapax/Data/Sub_2/File/قثled.jpg
استقبال 4 هزار نفری مردم از پیاده‌روی خانوادگی سلامت در شهرکرد
وبدا؛ مدیرروابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از شرکت بیش از 4 هزار نفر در پیاده روی خانوادگی سلامت همزمان با اخرین روز از هفته سلامت در شهرکرد خبر داد.

به گزارش وبدا، سید علی درخشان در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح امروز جمعه هفتم ارذیبهشت ماه 1403 همزمان با اخرین روز هفته سلامت،  پیاده روی خانوادگی سلامت با شعار «سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی» تحت پویش #سلامتی_را_قدم_بزن برگزار گردید.

وی افزود: این برنامه ورزشی با استقبال 4 هزار نفر از مردم و ورزش دوستان استان و باحضور استاندار چهارمحال و بختیاری، ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی استان، جمعی از اعضای هیئت رییسه دانشگاه، معاون توسعه استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

درخشان ادامه داد: در این پیاده روی، مسیر 2 کیلومتری از بلوار ایت الله کاشانی شهرکرد مقابل ستاد دانشگاه علوم پزشکی تا بوستان ملت پیموده شد.
 
وی تصریح کرد: برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه های سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ارایه آموزش و مشاوره فرزند آوری، ثبت شعارهای جوانی جمعیت روی بادکنک و توزیع میان مردم، انجام ورزش صبحگاهی، اجرای حرکات نمایشی ورزشی و سخنرانی و اجرای موسیقی زنده از برنامه های جانبی این همایش بود.

درخشان افزود: همچنین در این مراسم، در راستای حمایت از جوانی جمعیت از مادران 30 ساله دارای بیش از 5 فرزند تحت عنوان «خانواده باشکوه» تجلیل به عمل آمد.

وی گفت: قرعه کشی و اهدای بیش از 60 هدیه ارزنده به شرکت کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی سلامت با مشارکت دستگاه های اجرایی دانشگاه علوم‌پزشکی، استانداری، ورزش و جوانان، مخابرات، بانک های عامل و ... در تامین اعتبار هدایا، پایان بخش این مراسم بود.

شایان ذکر است: هفته سلامت امسال(یکم تا هفتم اردیبهشت ماه 1403) با شعار محوری "سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت" همزمان با سراسر کشور با برگزاری برنامه های متنوع در مناطق شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری گرامیداشته شد.

 مشاهده تصاویر بیشتر و گالری عکس
 
تعداد بازدید: 338
Powered by DorsaPortal